naar buiten, maak er een gewoonte

Lichaamsbeweging is belangrijk voor mensen van alle gewichtsklassen en gezondheidsomstandigheden. Het helpt ons de extra calorieën te verbranden, het is goed voor het hart en de bloedsomloop, het handhaaft of verhoogt onze spiermassa, het helpt ons te focussen en het verbetert de algehele gezondheid. We hoeven geen topsporters te zijn om in beweging te komen! 150 minuten per week gematigde lichaamsbeweging wordt geadviseerd, en het kan gemakkelijk deel uitmaken van onze dagelijkse routine.

AdviesDrinkenEtenGastblogsSport

Comments are disabled.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten